MelloWhite | Kulit Anjal , Cerah dan Berseri Dalam 7 Hari – Qaseh Dalia

Dalam masa seminggu boleh dapat kulit macam tu , siapa je tak nak .. aku ? mesti lah nak jugak hehe jadi apa yang best sangat Mello White ni selain anjal , ayu berseri semua tu .. alright , Mello White ni selain dari memutih / mencerah , ia juga memberi kesan yang baik untuk luaran dan juga dalaman dengan 4 tagline nya adalah memutih , melembab , memelihara dan juga memperkaya.. Baca Lagi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *