Dengan MelloWhite Kulit Cantik & Awet Muda Bukan Lagi Rahsia

 

Lagi beberapa tahun umur aku dah nak masuk 4series . Seram tak rasanya ? seram jugaklah sebab selama ni aku ingat umur aku baru masuk 21 tahun , tapi seram aku tu sekejap jer sebab awal-awal lagi aku dah buat persediaan awal untuk maintain kulit supaya masih anjal dan segar macam umur 20 ke 30an . Nak jadikan kulit macam belasan tahun tu.. Baca Lagi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *